Klanten hebben altijd een keuze waar ze kopen en of ze kopen. We worden allemaal overspoeld met reclame en mensen die je iets willen verkopen. Hoe zet je je bedrijf, dienst of product super krachtig en helder neer? Weten je klanten precies hoe jij anders of beter bent dan je concurrenten en wat zij daar aan hebben? Tijdens het inzetten van een creatieve campagne bekijken wij jouw bedrijf van A tot Z. Zo kunnen we elke stap optimaliseren binnen de klantenreis. Van het targeten tot het binnenhalen van de klant op de website.
Ben je opzoek naar meer omzet, personeel of naamsbekendheid? Dan is een creatieve campagne dé oplossing. Wij kijken samen met jouw naar het gewenste resultaat en bouwen hier een strategie omheen die we ook uitwerken.
Er zijn veel soorten campagnes denk aan een duidelijke brand commercial of een volledige video strategie. Belangrijk is dus om eerst vast te stellen wat je met de boodschap wilt bereiken.
Dit kan bijvoorbeeld merkbewustheid zijn, ook wel awareness genoemd, maar je kan ook van de doelgroep verwachten dat ze iets doen met jouw merk door een bepaalde call to action te promoten. Een campagne met dit doel noemen we een activatie.
Daarnaast is een campagne natuurlijk ook een manier om mensen dichter naar je toe te halen en intensiever met je merk bezig te laten zijn. Meer impact en meer betrokkenheid dus.
Als duidelijk is wat het doel van de boodschap is, kan de campagne worden gemaakt. Hierin staat de consument altijd centraal.
De online mogelijkheden om meer consumenten naar jouw bedrijf te trekken zijn vrijwel eindeloos. En online marketing verandert elke dag. Je kunt advertenties prima richten op de doelgroep die je wilt bereiken en alles is meetbaar.
Door de gigantische online mogelijkheden waaraan je een campagne kan koppelen is het veel makkelijker om je doelgroep waar dan ook te bereiken.
Mensen geven het niet graag toe, maar de invloed van reclame voltrekt grotendeels buiten ons bewustzijn. Niet gek ook, want dagelijks worden we bestookt met ontelbare prikkels en keuzes die we onmogelijk rationeel kunnen verwerken. Slenterend door de winkel laten consumenten hun koopgedrag dan ook lekker de vrije loop, aangestuurd door automatische processen zoals gevoel, gewoontes en toevallige omgevingstriggers. Rationaliseren? Dat kan achteraf nog wel.
Commercials zijn het meest effectief wanneer ze:
Send your mail
© Base Creation Media
Wij hebben net zo’n hekel aan spam als jij.